Beleven een belofte van vierde JCI in Business Noord-Kennemerland

Logo JCIVoor het vierde keer organiseert netwerkorganisatie JCI het zakelijke evenement ‘JCI in Business’. In navolging van succesvolle edities in Amsterdam, Delft en Utrecht is op 10 september het Carlton Square Hotel in Haarlem de eer ten beurt gevallen. Het thema ‘Van Beloven naar beleven” staat tijdens het zakelijke programma centraal. De avond wordt gepresenteerd door dagvoorzitter en oud BNR-presentator Lars Sørensen.

Tijdens het evenement leert Robbert Bouman (voormalig CEO van JAN© en drijvende kracht achter The 50 Customer Company en Zummit) de bezoekers in dertig minuten hoe je een klant een topbeleving biedt. “Beloftes maken met marketing en verkoopgesprekken kunnen we allemaal. Een unieke beleving veroorzaken bij onze relaties lijkt een stuk pittiger. Maar dat is het niet,” aldus de belevingsgoeroe.

Ook wordt in twee sessies van ongeveer 20 minutes stilgestaan bij de deelnemers door middel van #dtv (durf te vragen) en #wbj (wie ben jij). Verhalen uit deze sessies worden beoordeeld met stickers. Wie tijdens deze twee sessies de meeste plakkers verzameld mag zijn pitch voor de hele zaal presenteren.

Mede-organisator Kees Peerdeman van JCI is ervan overtuigd dat de editie in Haarlem tot vruchtbare samenwerkingen leidt: “We zitten met elkaar in een fantastisch netwerk van ondernemers en ondernemende mensen. Toch komen we er zelden aan toe om ongegeneerd met elkaar over business te spreken. De meeste bedrijven laten daarom kansen liggen. JCI in Business wil een vliegwiel zijn in het faciliteren van kansen. Deelnemers van de avond gaan als winnaars naar huis met frisse energie en nieuwe ideeën.”

Het evenement dat mede word georganiseerd door NCD (Nederlandse vereniging van Commissarissen en Directeuren) is voor iedereen toegankelijk en kost 20 per persoon, inclusief hapjes en drankjes. Deelnemers wordt gevraagd zich vooraf te registreren via de website www.jci-inbusiness.nl.

Over JCI
JCI (Junior Chamber International) is 55 jaar geleden in Nederland opgericht. JCI Nederland maakt onderdeel uit van een wereldwijd netwerk voor persoonlijke ontwikkeling van circa 170.000 ondernemende mensen tot 40 jaar in meer dan 116 landen. JCI-leden proberen door maatschappelijke betrokkenheid een blijvende, positieve verandering te creëren. JCI heeft als non-gouvernementele organisatie de hoogste adviesstatus bij de Verenigde Naties. JCI Nederland heeft ruim 2.500 actieve leden verspreid over 100 lokale organisaties (‘Kamers’) en werkt samen met onder meer Cordaid en het Nederlandse Rode Kruis. JCI Kennemerland is een vereniging met zo’n 40 leden. Meer informatie over JCI Kennemerland: www.jci-kennemerland.nl, over JCI Nederland: www.jci.nl.

Beeldmateriaal
Beeldmateriaal kunt u vrij van rechten hier downloaden.