Home Blog Pagina 89

Youfone maakt verbruik en kosten mobiel bellen wel inzichtelijk

youfone_logo_Rotterdam – 4 december– Actualiteitenprogramma Eén Vandaag, besteedde op 3 december uitgebreid aandacht aan de te hoge tarieven die Nederlanders betalen voor mobiele telefonie. Een van de oorzaken: de consument oriënteert zich vooraf niet goed, met als gevolg onnodig hoge telefoonrekeningen.

‘Consumenten kijken veelal niet naar betalen per minuut of per seconde, ook met de opzegtermijn wordt nog te weinig rekening gehouden, aldus Cynthia Heijne perswoordvoerder van telecom-waakhond OPTA. Youfone biedt sinds kort een goed alternatief en rekent onder meer al wel af per seconde.

IAB Nederland en Waddameeting organiseren eerste Online Video Advertising Summit

Amsterdam, 12 november 2008 – Wat zijn de laatste ontwikkelingen in online video en online video advertising, welke interactieve targeting mogelijkheden zijn er? Wat zijn de beste toepassingen in branded content, in-video advertising en online video SEO? Wat doet online video advertising in termen van engagement en reclameherinnering en hoe is online video-content vindbaar te maken en te vercommercialiseren?

Om antwoorden te geven op deze en andere online video gerelateerde vragen organiseren IAB Nederland en Waddameeting op 10 december de Online Video Advertising Summit (2008).

Huis-aan-huisspecial effectiever dan huis-aan-huisblad

livgroep-1Haarlem, 6 oktober 2008 – LIV Media, de uitgeverstak van het marktbewerkingsbureau LIV Groep speelt in op een nieuwe trend op het gebied van printmedia. Een aangepaste vorm van de bestaande huis-aan-huisbladen blijkt een succesvol marketing instrument op zowel plaatselijk, provinciaal als landelijk niveau. Niet in de bestaande periodieke vorm vol met advertenties, maar als effectief gedrukte special rondom een product, onderneming, evenement of thema.

Relevante en lokaal verspreide specials in krantvorm worden door de ontvanger beter gewaardeerd indien de krant zich beperkt tot een aantal onderwerpen. Naar wat blijkt is een lokaal of regionaal evenement, product of dienst bij uitstek geschikt om via een huis-aan-huisspecial onder de aandacht te brengen.

Chat-Security biedt gratis software tegen cybercriminaliteit

cs_logo_presentatieChat-Security.com introduceert als eerste in de wereld een software applicatie om de veelal jonge, gebruikers van chatsites te beschermen tegen de toenemende online gevaren van dit moment. Chat-Security biedt hulp bij online stalken, bedreigingen, (seksuele) intimidatie en andere vormen van ongewenst gedrag zoals phising.


Het programma dat gratis te downloaden is via de website van www.chat-security.com maaktgecodeerde snapshots van chatconversaties dat als bewijs kan dienen bij het melden van online misstanden. Naast chatvensters kunnen ook videochat- en webcambeelden met een eenvoudige ‘druk op de knop’ worden vastgelegd. De tool is ontwikkeld voor zowel ‘chatters’ als moderators van vrijwel alles chatsites. Een gratis consumentenversie is er voor zowel kinderen als voor ouders.

Youfone eerste mobiele operator die per seconde factureert

youfone_logo_Rotterdam, 8 september 2008 – Vanaf half september is Nederland een aanbieder van mobiele telefonie rijker. Youfone biedt sim only abonnementen aan met een scherpe en duidelijke tariefstructuur voor zowel de gemiddelde als de internationaal georiënteerde mobiele beller.

 

De introductie van Youfone komt op een goed moment nu de EU maatregelen wil nemen tegen de huidige afrondingspraktijken van enkele telecomaanbieders.

Richard Krajicek opent eerste editie van Wellness on the Beach

073-wwwneofotonl-img_9036Amsterdam 06 augustus 2008 –WellnessClubs Nederland organiseert deze zomer een groot gratis wellness strand spektakel onder de naam ‘Wellness on the Beach’. De eerste editie vindt plaats op 30 augustus in Europa´s grootste beachclub ´Vroeger´ in Bloemendaal.

WellnessClubs, partner van de Richard Krajicek foundation zal tijdens Wellness on the Beach geld inzamelen voor nieuwe ‘playgrounds’. De dag wordt voor deze gelegenheid officieel geopend door Richard Krajicek. Wellness on the Beach wordt met een spectaculaire dance party afgesloten.

Nederlandse vrouw ziet man het liefst in strakke boxershort

e8-action-cottona22Bijna de helft van de Nederlandse mannen draagt nog steeds een slip ondanks dat vrouwen hen liever in een strakke boxershort zien. Dit en meer blijkt uit een onderzoek van onderzoeksbureau Synovate dat in opdracht van webshop www.underwear.eu onder 504 Nederlandse mannen en 565 Nederlandse vrouwen is uitgevoerd.

Van alle Nederlandse mannen draagt 46% een slip (een korte onderbroek zonder pijpjes). Als het aan de vrouw ligt dan komt daar verandering in. Meer dan de helft van de vrouwen ziet een man het liefst in een strakke boxershort.

Nooit meer knippen met de vingers

casteline-bestellen-lrHaarlem, 25 februari 2008- Goed nieuws voor horecabezoekers én bedienend personeel. Casteline introduceert een innovatief bestelsysteem. Bezoekers van horecagelegenheden kunnen – binnen of op het terras – met een druk op een ‘tafelbuzzer’ aangeven dat ze een bestelling willen plaatsen. Bedienend personeel weet zo altijd welke tafel wil bestellen en in welke volgorde er bediend moet worden.

Het Casteline systeem bestaat uit compacte, elegant vormgegeven, draadloze zenderkastjes en een centraal digitaal display, waarop oproepen van tafels in volgorde af te lezen zijn. Het bedienend personeel wordt uitgerust met een kleine buzzer, waarop te zien is welk tafelnummer als eerste moet worden bediend.Elke oproep kan eventueel handmatig door het bedienend personeel worden verwijderd.