In opdracht van FNV Bouw heeft e-mail marketing specialist E-mark een integratie van social media in online nieuwsbrieven verzorgd. Ontvangers van de FNV Bouw e-mailing kunnen interessante berichten direct doorplaatsen op verschillende sociale platvorms online, van Hyves en Facebook, tot Twitter en het zakelijke platform LinkedIn. Bovendien is het mogelijk om per e-mail specifieke nieuwsitems uit de e-mailing door te sturen per e-mail. Deze laatste optie is een uitbreiding op de bestaande ‘Tell a friend’-functie waarbij de nieuwsbrief in zijn geheel wordt doorgestuurd.
Wanneer de ontvanger besluit een bericht te delen, hoeft deze enkel op de ‘share this’ button te klikken. Op een speciale landingspagina kan een persoonlijk bericht worden opgesteld, dat samen met het nieuwsitem direct op de aangevinkte platforms wordt geplaatst. Indien gewenst kan het bericht dus in één keer op zowel Twitter, Facebook, Hyves en LinkedIn worden geplaatst en wordt een e-mail gestuurd naar een vriend of vriendin.



Bezoekers van het Winter Experience Event in Leusden werden afgelopen maandag verrast door een veertig meter lange catwalk, waarop geen levende modellen, maar etalagepoppen hun rondjes ‘liepen’. Zo’n dertig exposanten van het centrum konden zo in de centrale hal aandacht vragen voor hun nieuwe kledingcollectie, door ieder een etalage pop aan te kleden.